dåligt och bra..

tjenareeee!
orkade inte skriva något igår, somnade iaf tidigt som jag hade förstått..
men såklart så vaknar man mitt i natten hur pigg som helst. sömnproblem? mm

igår, så klev jag iaf upp vid 10 tiden redan, käka frulle med familjen osv..
sen så åkte jag och papi ner och fixade nytt id kort på polisstation, höhö.
hämtade även upp olivia och åkte hem till mig och chilla, tills vi börja fixa oss.
efter vi blev klara drog vi först till viktor, sen mot ange och förkröka med brudsen (y)
sen blev det att glida vidare mot tommy/josse, och va förjävla massa folk uppe där.
tyvärr så funkade de bara några timmar, sen blev allt kaos. drygt 50 pers så vad förväntar man sig?
okey, drog ner med resten på stan redan strax över 12, och mötte lite folk och käka.
fanns verkligen ingenting att göra där, och va död som inåthelvete så åkte hem vid halv2?
aja, fanns inget skönare än att lägga sig i sängen, och slockna direkt, underbart va!
(bilder kommer sen. även på bdb : newelina)

dåligt/god nyhet.
idag har jag vaknat med en jävla smärta i min hals, går inte o svälja eller käka.
väldigt roligt att man ska bli sjuk igen, jag orkar inte, för det håller så länge på mig.
men dagen blev lite bättre när jag hörde att papi beställde kryssning den 30;onde juli.
så drar iväg med papi, göran och olivia ;D wääy, ganska skönt att dra iväg bara en dag.

ciao ;*/ewelina

Kommentarer
Postat av: H...

bra saker ;)

2009-07-18 @ 16:32:35
Postat av: ewe (jag)

vadå bra saker? :S

vem är H? :P

2009-07-18 @ 16:49:05
URL: http://wakeeupaandlive.blogg.se/
Postat av: amanda

sv: haha ja, harry potter är väl lite geek varning men det funkar ;) haha.



vilken båt ska ni åka med? ska också på kryssning den 30:e nämligen ;)

2009-07-20 @ 07:08:08
URL: http://aaamandab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0