datorn är trasig...

tjena!
nu är det så att jag inte kommer kunna blogga på ett tag eftersom våran dator gått sönder.
sitter på brors bärbara just nu och tänkte skriva ett snabbt inlägg, hehe .

igår så åkte jag över till avesta och gick på stan med pechy, kicko o olivia ett tag.
sen träffade jag lite folk som jag umgicks med drygt en timme bara, sen kom ep.
så jag och hon drog till willys på hennes cykel och handla B&J, inte bra alltså..
kände mig och såg verkligen förtaskiiii ut, men det var skitsamma, chillkväll iaf.
kollade på cinderella story till en början iaf, och vad är den om inte underbar? mmh

idag vaknade jag tidigt som fan för att vara mig, klockan halv 11.. jag gick ut och solade då.
så jävla underbart väder, kan inte bli bättre nu när vi ska iväg på kryssning imorrn ;D
nu kom emelie så hinner inte skriva nå mer...

nu kommer jag inte kunna skriva på ett tag, men vi får se när nästa inlägg kommer.
hare bra ;*/ewelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0