fredag

ja igår blev det ju en lyckat kväll ändå va ;D
började med att jag åkte till avesta runt 12 tiden, mötte olivia först.
sen käkade vi lite och kolla runt på stan o sen skjutsa kicko hem oss till mig.
började med att vi slingade mitt hår, med sån där hetta, AJ va ont de gör..
sen cykla olivia och hämta våran alkohol, hahah lånade en barncykel ;)
yeye, sen fixade vi oss och gick och mötte tim o hans kompis, som skjutsa ner oss.

kom till josse runt 9 tiden, så blev rätt sent men va en massa folk där då redan.
men runt 10 kom de fan för mkt folk.. sen mötte vi kicko robin sen tbx dit igen.
runt halv 1 drog vi väll därifrån och började gå mot stan med mattson o dom.
träffade en jävla massa folk så hann inte ens käka, vafan ;S blev gå vidare med j.
kom hem till någon daniel på efterferrre, och slutade med att vi somna där vid 6..
(bilder på bdb.. newelina)

sen idag drog vi därifrån runt 1, käkade sen hem till jessica och chilla ännu mer.
nu sitter jag här och skriver lite, vi har besök från gbg, kan vara världens bästa!
gudfar till linus och hans brud o deras son, aw sötaste ungen på ett bast..

blir social med dom nu ett tag, sen stan igen ikväll. take care så hörs vi.
ciao ;*/ewelina


Kommentarer
Postat av: bella

haha aa den är fett bra såg den på din blogg först;)

2009-07-11 @ 19:04:53
URL: http://bellahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0