gammal musik funkar alltid..

ny natt, ny dag och jag har såklart inte repat mig ett skit, fortf lika sjuk..
eller problem med halsen då, nu äre 3 dagar sen jag rökte, deni.(så ont har jag)

legat och chillat hela dagen, med film och te, och även lyckats ätit en hel pannkaka (y)
Nu så sitter jag och lyssnar på gammal/ halvgammal musik, dvs några månader old..
och lite jag älskar sköna och lugna låtar nu när jag är sjuk, finns inget bättre..

En gång I tiden var du min, men nu är du bara en dröm
Jag ser oss ibland I mitt sagoland där vi ses och umgås en stund
Men jag vaknar upp I min ensamhet I vårt så kallade rum
Vill bara somna om igen och vakna upp I min dröm

 bild från fredags.
kontrastet är redigerat ye. är inte sådär blond, haha!

let put some music on, and sleeeep all night long. natti ;* /ewelina


Kommentarer
Postat av: Linda - det handlar om helheten

hej sötis, tittar in o gillar det jag ser. Om du gillar mig o min blogg, kanske vi

kan följas åt via bloglovin? .. så vi inte tappar bort varann i blogvimlet? =)

2009-07-21 @ 16:05:40
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/
Postat av: amanda

du ewe ,lägg upp nå nya låtar vettja ;D behöver musiktips fan!

2009-07-23 @ 14:43:32
URL: http://aaamandab.blogg.se/
Postat av: henrik

ditt fel?

2009-07-23 @ 18:38:21
Postat av: ewe

henrik ;

hahaha va? :P

2009-07-23 @ 23:57:14
URL: http://wakeeupaandlive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0