måndag,tisdag,onsdag..

har inte uppdaterat på ett tag, eftersom jag har varit hemma och legat sjuk..
därför har jag inte så mycket att skriva om måndagen, och va hemma tisdag.

tisdags så åkte jag iaf till avesta, mötte e.p vid tempo, handla och åkte hem till mig.
väl hemma hos mig så var det meningen att vi skulle slå på charlies änglar(2;a) ..
men tog ett tag innan det blev av, vi käkade lite (fick i mig mackor iaf, haha)
sen slog vi på den, men upptäckte att klockan började närma sig 21. (naked mile =D)
så tv;n i andra rummet slogs på, medans vi pausade filmen som hade gått en bit..
efter den var slut så skulle vi fortsätta kolla på charlies änglar, men blev datorn istället.
lyssnade på massa gammal samt ny musik, blev en hel del blandat då,
några lugna och många livade låtar, stämningen blev woooow! fan va kul man kan ha.
efter någon timme/timmar, så slog vi äntligen på filmen igen och fortsatte kolla..
klockan närmade sig halv 5 och vi gick och la oss, somnade dock inte förns 6..

onsdags så vaknade vi av att my ringde o väckte oss genom att ringa e.p, hrhr..
så gick vi upp, jag hoppade in i duschen och upptäckte även att min hals va lite bättre.
efter det så ja, käkade vi väll lite frulle och jag drog till stan, medans hon drog hem..
gick till polisstation och hämtade ut mitt idkort, ojojoj va fult det var, ärligt sån jävla zooom.
vidare gick jag och mötte pechy vid stan och sen till nordéa och beställde nytt bankkort.
sen gick vi och tog en sallad på café plus, sen vidare och umgås med george och nico.
efter vi setat med dom ett tag, drog vi hem till mig, sen vidare till pechy och fixa lite..
cyklade till stan med henne, och mötte kicko o olivia, sen gick vi 3 och mötte lina o alla.
efter det så åkte vi och hämtade robin, och mötte upp nerv, karp o elin och drog till sopis(?)
va något ställe där de typ va bilträff, dom race'a mot varandra osv, va inte så vidare kul..
så drog vidare till stan och så hemåt igen till skogsbo, själv hemma och allt, ganska skönt.

nu sitter jag här och ska kolla på en film som börjar om 10 min, vet dock inte namnet, haha.
men vi hörs mer senare idag, och kommer bilder så småningom ;* /ewelina

 
skönare outfit fanns inte när man var sjuk. tisdag/onsdag.
 
en helt vanlig galen onsdag bara.

Kommentarer
Postat av: olivia

men gud bilden usch hahaha <3<3<3<3

2009-07-25 @ 02:32:27
URL: http://olivianoren.blogg.se/
Postat av: pechy

höhö fyfan vi passar med de där vita på läpparna ;)

<3fjortis

2009-07-25 @ 05:01:46
Postat av: pechy

fan de där skiten har inte ja skrivit:S

2009-08-06 @ 18:26:12
Postat av: oliviaa

inte jag heller wtf?!?!??!?:o

2009-08-13 @ 21:54:35
URL: http://olivianoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0