nattmänniska

tjena nattpeople!
jävlar va det börjar bli drygt att man inte kan sova på natten/morgonen..
hur dåligt jag än sover så somnar jag aldrig sen på kvällen ändå..whäK!

kom nyss från antonio, umgicks med marc, octavio, rud, besrat och margarita.
satt och chilla lite, snacka skit och kikade på film, gryyyyyyym (men kan inte namnet)
haha, jaaaja sen drog jag och marc därifrån, snacka lite och sen åkte jag hem till mig.

dagens låt; babylon brinner.


imorgon ska vi till banken, de andra ska fixa lite saker och jag måste ha nytt bankomat kort/leg :(
åh, klantigt som fan, har aldrig lyckats tappat bort det, men nuså.. tog bara 8 år innan de hände.

nej, slå på en film kanske, skönare finns inte än att kolla på film när man inte kan sova/har tråkigt.
ciao ;*/ewelina

Kommentarer
Postat av: chriz

GRYM!

2009-07-15 @ 21:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0