snorigast..

tjenaa booois and guuurls!
jag som var så glad igår att min hals blivit bättre (fortf ont, men kan iaf svälja)..
men så händer detta, nu är jag istället helt snorig eller täppt, svårt att andas och skit.
vaaarför ska jag jämt lyckas vara sjuk längst? och varför när man ska iväg? daemn.

idag har jag jobbat, lite drygt med tanke på att jag öppnade och somnade vid 3, wääy..
iaf så kom pa, vid 10 tiden så jag fick lite hjälp med jobbet, sen kom resten vid 12.
slutade egentligen 12, men blev kvar där tills 14, hahah orkade inte gå hem, så marc kom.
snacka lite skit, sen var jag väll hemma runt 3 tiden och då slocknade jag på dirren!
vaknade igen vid 6, och gick upp för att kolla på nå tvprogram som va grymt bra ...

nu sitter jag här, kom nyss hem, har träffat lite folk och vart där några timmar, och är helt död!
ska slå på någon film, eller kanske så blir det att fixa lite med annat, visar sig hur jag gör.

jobbar iaf imorgon också, lite drygt när man blivit sjuk, men vad gör man inte för cashiiiss?
sen efter jobbet så drar jag över till Avesta, ska bara hem som det är planerat, och vila upp mig.

kanske kommer något inlägg senare om jag inte lyckats somnat. ciao ;* /ewelina

Kommentarer
Postat av: coolboy95

men om du ska de imorrn när kommer du till avesta ?:P

2009-07-27 @ 19:16:17
Postat av: ewe

men cp, jag skrev ju de där igår..

ja kommer imorrn ;D hehe.. sluta het coolboy95, jävla tönt, hahahaha :-D

2009-07-27 @ 19:18:11
URL: http://wakeeupaandlive.blogg.se/
Postat av: daniel

nöjd?

tyvärr så har jag ingen blogg så kan inte skriva adressen duvet ;)

2009-07-27 @ 19:46:55
Postat av: JENNIFER

Sv; Åh, taaack så mkt :D

2009-07-27 @ 21:50:04
URL: http://jjennifeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0