systemkamera

tjaao!
jobbat och slitit idag igen då, har därför inte orkat skriva förns nu mot kvällen.
var nog värsta dagen idag, och dessutom har jag blivit mer snorig än igår, drygt.


förövrigt så är denna goding min nu, tror de är just den iaf, eller den nyare ?
den liknar precis en sån vi har i skolan iaf, tror faktiskt det är den men inte helt säker.
skitsamma, är iaf en systemkamera som jag sett fram emot länge nu, skönt (y)
ska även beställa en bärbar dator så fort jag får råd, kanske tar ett tag men ändå vafan..

imorgon blir det avesta och umgås med mina kära vänner, efterlängtat må jag säga alltså.
sen efter det så blir det hem och bara chilla som jag egentligen skulle gjort hela dagen.

nu så sitter jag här och nyser och snorar, så ska väll ta nässpray igen och försöka vila lite.
förövrigt har jag gjort världens godaste chokladdrink, som passar perfekt nu ;D ser vidrigt ut..

hörs då ;*/ewelina

Kommentarer
Postat av: Anonym

men du .. varför fick du den? förskott i födelsedagspresent eller ;)? <3

2009-07-29 @ 16:31:30
Postat av: Marju

fan va härligt med systemkamera! :)

2009-07-31 @ 18:15:13
URL: http://marjuanneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0