vad ska man skriva här då?

shululu!(det va längesen=D)

jo jag har verkligen tappat lusten med allt, vafan äre här egentligen?
blogga är inte lika kul längre, jag har vart inne hela dagen, vilket inte är likt mig.
och jag har städat och diskat, hm vafan har tagit åt mig? måste vara vädret.
påtal om vädret. kan det bli mycket sämre eller? även helgen liksom, vafan..
jag har det hellre sådär varmt sådär länge som det var för ett tag sen,
än att ha det såhär grått, regnigt och trist. finns ingenting att göra ju?

 
klicka för att se avestas prognos.


imorgon bär det av till avesta, träffa pechy o dem en snabbis förmodligen, ett tag sen!
sen blir det att umgås med olivia, hon ska slinga mitt hår, äntligen! fetaste utväxten..
senare får vi funta på vad som händer, knäppa en bärs kanske? va ett tag sen nu..
<3

påtal om ingenting, man kan bara skratta åt de här, inte bara jag. de flesta andra också!
hör bara en massa saker man inte vill höra om dig alltså, så dum att man inte förstår?
usch, det blir bara värre. hur kan man inte förstå att folk förstår hur man är?.. trist bara :/
here i'm look just like you !

kul med lite gamla oseriösa bilder ibland vaa ;D

ciao.

Kommentarer
Postat av: pechy

haha är d den jag tror du menar :-P?

2009-07-13 @ 17:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0