vart är solen??

aamen tjenare!
blir lite skrivning ändå nu då, eftersom jag har så sjukt tråkigt.
natten som va, alltså natten till onsdagen.. satt jag vaken till 8 och kolla harpers island !
kung serie alltså, och va bara tvungen o tanka för jag va så inne i det, något gaalet.

wellwell, vid 8 tiden bestämde jag mig för att nt somna eftersom jag skulle va med maddekå.
så jag gick ut och gick i drygt 2 timmar, fyfan va helt död efteråt, eftersom ja inte sovit ngt.
sen runt 11 skrev m.k att hon skulle sova lite till, så då tänkte jag "då kan jag sova tills hon skriver"
men neeeeee, efter 5 min (trodde jag) så gick jag upp, men då va klockan 17.15, HA HA?
hade lyckats slocknat i 6 timmar, men de kändes som att jag aldrig somnade, hm..
så det blev inget av att ses idag inte, blir käka på kina med henne imorrn ist ;)

jaja, gick upp och sen kom per, så han beställde från LS. jag tog kebabsallad, mums!
satt och käkade snabbt, sen så gick jag ut och träffa L. efter det så drog jag hem igen.
senare runt halv 9-9 så gick jag och mötte maddeP och sedan vidare hem till mig och chilla.
kan inte bara SOOOOLEN komma tillbaka, jävla pissväder det vart idag, och resten av veckan.
 
mja, färgen håller nog inte länge till om vädret forts såhär

och nu sitter jag här heeelt ensam, ovanligt faktiskt. men så äre, och tänkte glo film, sen sova?
mm , får se hur de går va :D babye ;* /ewelina


min kung <3

Kommentarer
Postat av: mcike

jaaaa men va kul synd med vädret bara:)

2009-07-09 @ 05:34:03
Postat av: mcike

ja men det värkar kul synd ned vädret bara:)

2009-07-09 @ 05:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0