chill dag & lillsyrran fyller.

heeeey!
alltså skön dag fast vädret var åt helvete.. började 12, så tog en promme till skolan.
sen när jag kom dit, så hade jag matteprov, som gick väldigt bra, förutom 1 uppgift.
efter det så slutade jag, och mötte olivia, sen gled vi ner på stan och solade :)
så som jag pressat, men tammefan får jag mer färg ute än i solarium.. är väll så?

efter det, så gick vi och kollade efter present till lillsyrran min som fyller 10 idag, wäy!
blev ett singstar, kommer inte ihåg namnet just nu, men de går iaf på disney chanel =D
iaf, va bra pris för va sänkt från 500, till endast 100, haha snåååååål jag vet...
sen blev det snabbkäk, och sedan en kaffe inne på plus innan vi drog hemåt!
lite snygga sådär ofixade va.. hahah!

just nu sitter jag och väntar på papi och resten av familjen som ska komma, segt.
sen blir det gratta jossan, fika och sen DH på tv klockan 21.. MISSA INTE!!!

aja, hörs kanske senare eller så imorrn, ciao! /ewelina

 grattis<3!


Kommentarer
Postat av: maddie

haha! i know. förstår inte hur jag kunde få så många. så jäla drygt med myggbett...

ja.. jag hade kommit om jag haft pengar.. men hade inte ett öre ;s

2009-06-02 @ 23:19:19
URL: http://mmaddies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0