fastnade lite nu ..

har pluggat allt för länge nu och är helt död, måste sova känner jag..
men neeejru, ska plugga tills jag är klar med de som ska va inlämnat imorrn/onsdag.

kollade på massa bilder nyss, och hitta bilder på mig från -06 när jag gick ner som mest.
alltså 2005, var jag en fet rund boll, gick ner 11 kilo under det sommarlovet 06!
visst jag är inte jätte smal, men gillade iaf min kropp där, tillskillnad från nu...
i sommar blir det hårdträning igen, kanske points? får se om jag orkar med de..
 =/
2006

ciao! ;*

Kommentarer
Postat av: amanda

du är så fin som du är ewe! fast säger detsamma här, hårdträning i sommar jobbigt men fan! hur gjorde du sist när du lyckades gå ner 11 kilo då?

2009-06-09 @ 21:28:33
URL: http://aaamandab.blogg.se/
Postat av: malin

du är supersnygg som du är gumman :) fina ewe <3

2009-06-10 @ 10:59:37
URL: http://malinmariearvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0