men bääästa helgen va!

Jo tjena!
känns som jag är ganska sliten även idag, men värt va de allt =)
sjukt skoj jag hade i helgen, massor av blandade place's och gött folk!

plus att mina bästa va här på fredag, och alme stannade även på lördag :)
orkar inte skriva så mkt om just helgen, men det var karnival i lilla avesta..
blev en jävla massa festande, springande och träffade alla underbaringar.
åkte även EN karusell.. inte likt mig att bara åka en, men fyfaan säger jag bara.

söndagen blev seg till en början, men jag och alme gick till tallen och käka.
sen åkte vi till fagersta vid 4, för hon skulle till västerås var det menat..
men sen ringer bullys bruur och frågar om vi vill umgås med dom, visst liksom.
så gled över till nbg, va med yucel, bully och "akon" hahah sköning fan..
sen vid 12 tiden skjutsade vi väll hem alme, haha lite sent men roligt var de.

idag så hade jag en skön dag, bara matte och idrott (kubb) haha sen slutade jag.
även kollat på margins o deras ival för att sedan ta sällskap med honom till skogsbo.
har stekt hela dagen tror jag, galet varmt idag ju, och även använd min nya bikini!

för övrigt
så fick jag så sjukt många myggbett i lördags att folk kommenterar de :(
liksom vem fan lyckas få 18 myggbet bara från foten och 1 dm upp på benet, sjukt..

lite blandade bilder, kommer fler från karnivalshelgen förmodligen.

steeek hela måndagen.. myggbett som fan va..... och självaste akon, hah!

Kommentarer
Postat av: maddie

Jag lyckas!

Jag hade ju 28 på bara ena foten och ungefär lika många på den andra med ;s

2009-06-02 @ 15:44:18
URL: http://mmaddies.blogg.se/
Postat av: marc

hahah lite myggbet????

2009-06-02 @ 20:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0