ouff, slitnast?

tjeeeenare.
alme slagga här inatt igen, ovanligt va? haha nej.
men vi gick iaf upp till jaime igår, sen hemåt, kika film och somna iaf.

gick upp 10 och skynda oss iväg till centralen och jag vidare till jobbet.
sen jobbade jag från 11-17 egentligen, va hur mkt folk som helst och stressigt som fan.
så eftersom vi bara va 3 stycken en dag som denna, så fick jag jobba över, slutade 7.

nu är klockan strax över 8, och ska snart hoppa in i duschen, sköönt!
efter det glider jag upp till min kära vän, sen blir det väll film och så med folket.

hörs imorrn eller senare. ciao ;* /ewelina

"So baby don't worry, you are my only,
You won't be lonely, even if the sky is falling down,
You'll be my only, no need to worry,
Baby are you down down down down down "  

Kommentarer
Postat av: amanda

jay sean ft. lilwayne- down.. braaoo ;D

2009-06-21 @ 22:10:26
URL: http://aaamandab.blogg.se/
Postat av: Anonym

<3..

2009-06-22 @ 12:23:52
Postat av: ewe

vem är anonym :O?

2009-06-22 @ 15:18:51
URL: http://wakeeupaandlive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0