pigg o glad

nej, nu känns det att jag börjat piggnat till, så jävla skönt, äntligen..
gått och varit trött ungefär en vecka i streck nu för allt jobb och slit tills igår.

det blir inge upp till jaime, tänkte säga hejdå till octavio och de som åker hem idag.
men istället så åker jag till avesta med bussen, hem till skogsbo o umgås. (y)
känns som det var evigheter sen jag träffade papi, är ju faktiskt 2 veckor sen..
kan ju säga att ja är glad iaf, umgåtts med bästavän sen lovet och nu ska ja träffa familjen!

bilder
från någon helg tbx (studentferren/streetdisco)
kommer nog senare framöver, har inte orkat lagt upp mer än från dagen på FB.

nej, nu blire dusch, sen åka iväg. ciao;* /ewelina

Kommentarer
Postat av: matilda

sv: jag åker till peace i morgon, sen åker jag till strömstad den 2 juli typ ! ja det måste vu ju :D

2009-06-22 @ 18:22:39
URL: http://mgkempe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0