S-O-M-M-A-R-L-O-V!!!

såå jäääävla underbart =D fast vädret inte var på topp, så kikar solen fram lite nu iaf ;D
började med att jag försov mig, såklart. så fixade mig snabbt, tog vanliga kläder och drog.
väl i skolan 10tiden, så bjöds det på gräddtårta med godaste jordgubbarna uppepå, mmh!

efter det, så umgicks vi lite med klassen, sen drog vi till aulan, där det var få uppträdande osv..
sen höll våran rektor (brinellskolans förra rektor) tal, sen vara "allsång" och sen studentlekarna!
synd bara att vädret va kasst, så vi drog innan de va slut.. drog med några från klassen och käka.
blev kina såklart, sjukt gott och mättande.. kändes som jag skulle spy efteråt, och va inte ensam.

tog bussen till fagersta efter det, kom väll hit vid halv 4. nu ska jag fixa lite, sen blire avesta igen(y)
feeeeeeesssta ända tills lördag? javisst, ganska sliten jag kommer vara på jobbet på söndag.
 känns som ja saknar mitt bruna hår litegrann va :(

hörs mer, kanske skriver något ikväll, annars blir det väll efter helgen? pusssss;* /ewelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0