snart sommarlov!!!

tjena..
har setat och tagit igen en jävla massa nu på slutet, eftersom jag varit sjuk/borta från skolan.
så har missat en hel del, så nu får jag ta igen allt, försöker så gått jag kan, men ..
har iaf lyckats fått betyg i gympa idag, antingen ett G och kanske till o med VG , wäääääy!
nu är det bara grafiska, matte och engelska kvar.. imorrn har jag matte nationellt prov del2.
och på onsdag ska jag redovisa engelska muntligt, och även göra klart all grafisk.

efter det så är det mesta avklarat, i alla fall godkänt, hrhrh.. sen SOOOMMARLOV.
fifan vad jag längtar, det är helt jävla sjukt alltså, mmm mmmmmh!


Kommentarer
Postat av: patricia

sv; underbart ;D

2009-06-08 @ 22:33:32
URL: http://patriciaar.blogg.se/
Postat av: malin

woho sommarlov! :D



du föresten, hoppas du inte tar illa upp nu :p

men ta inte med dig nån annan än alme, för den andra tjejen känner varken ja eller patrik. jag känner iofs inte alme heller, men hon vet ju vem det är och har pratat med :) jag är nojig med folk jag inte känner. hoppas du förstår vad jag menar :) men hoppas verkligen du kommer på fredag! :D

2009-06-08 @ 22:51:16
URL: http://malinmariearvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0