underbart..

tjena, vaknade sjukt sent idag, fast gick iofs o la mig 5, men vaknade halv 2 :O
nej, efter jag klivit in, hoppade jag in i duschen, drog på mig simpla kläder och iväg.
åkte med emelie.p till stan för att sedan möta jennifer och ta en fika med dom 2.

efter det så ringde arne och ville att vi skulle följa med dom och bada, så visst.
vi åkte till lillsjön några stycken, jag och emelie stekte lite medans de andra bada!
och världens sötaste hund johnny och linnea har då? OOOOM.. fifan jag är kär.

efter det så vare såååå nära att aina stoppa johnny, vi hade tur men inte de andra framför.
vi åkte väll lite för fort kan man säga, men eftersom vi va bakom så fick han bara blåsa.
han skjutsa hem mig ep, och j till jennifer. sen kom jesper och vi slog på twilight! bästa.
även om jag sett den 3 gånger, är den lika bra. förstå att de kommer 5 stycken av dom :D

sen så kom arne och hämta mig och körde mig till fagersta eftersom busstiderna är fktup.
nu sitter jag här, har nyss käkat en macka, och ska slå på en rulle, sen sova..(y)

blev lite bilder från idag.

dagens enkla klädsel /emelie är "inte alls brun/ stek i solen / världens sötaste vovve.
skor från ellos
tunika från indiska.
armband från nelly


ciao ;* /ewelina

Kommentarer
Postat av: jennifer

jag slår allt :D

kul att ses stumpan<3

2009-06-25 @ 01:23:45
Postat av: amanda

jag har nog sett filmen minst 10 ggr, älska twilight, haha :D

2009-06-25 @ 02:31:31
URL: http://aaamandab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0