stress dagaaaarna?

nej klockan är 00.25 och jag har alldeles för mycket att göra just nu.
så ska fortsätta plugga, göra klart några ps uppgifter och sen arbetsmiljö.
efter det, som säkert kommer ta några timmar, så ska jag försöka sova lite iaf..
sen åker jag med bussen till avesta för att sedan ha prov i matte, del 2 .. daemn!
wish me luck säger jag bara, för kan inte ett jävla skit, och har hört hur svårt de va ;s

jaja, efter skolan imorrn blir det hem till skogsbo, sen ner och kika på balen fan (y)
efter de så måste jag hem och fixa en massa engelska tills onsdag, fyhelvete ..
aja, får se hur allt går, måste även styra praktik snart eftersom de snart gäller.
har redan frågat på 2 ställen, men nej.. "du måste tyvärr vara 18" kul o fylla sent va?

nej, nu måste jag komma igång, hörs mer imorrn.. ciao ;*/ ewelina
bild från i lördags på mig och anniii med mobilen ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0