västeråååås

tjeeeeenaa!
kul för en gångs skull här, nu när vi umgås med de bästaste från fag/västerås.
plus att jag sovit här inatt, så sover här tills imorrn, och då blire promoe!

igår blev de först stan och kika med madde, alme oså de andra brudarna inkl fag-bo
senare blev de ferre, fast de inte va tänkt. drog hem till loretto vid halv 11 och började.
jag, jaime, margarita, alme, matilda och branco till en början, sen kom dani o de andra.

blev väll att vara vaken till 2 då vi skulle sova, men det gick åt helvete för mig o alme...
så vi gick och la oss i soffan, men där va det ljust, så sov väl drygt 3 timmar, fifaan.
förövrigt, kan ju säga att hon hade snyggaste lägenheten alltså, grr! 2 fukking mille.

nej, drog hem och duscha, bytte kläder och käka, sen drog jag till v-ås igen, blir kvar inatt.
nu har jag och alme fixat klart branco och  matilda så dom är snygga inför ikväll ;D
hörs sen då. ciao ;*/ewelina

hahahah alme, du gör bilden va ;D!

slitnast i morse när ja alme o jaime gick ut, 20 i 10!!!


fler bilder kommer sen från digitalkameran :)


Kommentarer
Postat av: Jessica

du är sååå jefla snygg!<3

2009-06-27 @ 09:35:56
URL: http://eyitsjt.blogg.se/
Postat av: alme

snyggaste bilden !!:D

2009-06-27 @ 13:18:10
URL: http://a

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0