helgen.

nu skriver ja lite, när jag ändå är hemma och vilar upp min förkyldning.

fredags;
gled över till v-ås efter skolan, eller ja drog dit lite senare på kvällen.
när man väl kommer till centralen så träffade man på hanna, underbar alltså.
så snacka väll lite skit med henne, och tog hand om henne så hon kom hem i behåll.
klockan 21 va jag på stan och mötte alme och bella, sen gled bella hem efter vår busstrip ;)
och jag och alme stanna vid centralen och mötte några, galet. vafan då för?!
sikka idioter, så vi drog ifrån dom vid 3 på natten, då alla jävla nattbussar gått såklart...
så vi tog på oss skorna och började GÅ ner till centralen från hässlö, en bit kan man säga.
sen när vi väll va framme så tog vi första bästa tåg till fagersta, som gick vid 6 ;D..
fortsättning lördag;
daemn, inte en blund på hela natten, så när vi kom hem vid halv 8 ungefär så slockna vi.
fast dröjde inte länge innan de började ringa överallt, så gick väll upp 12-13, värdelöst.
sen efter vi käkat, kikat på film och så, så började vi fixa oss sen drog vi upp till marc.
där va jaime och cornelia redan, underbart!
lite senare drog ja alme och jaime hem till jaime och började dricka, ölspelet?
sen efter någon timme så kom de fler, och de va ju trevlig med lite blandat folk.
klockan blev mycket, och vid 2-3 började folk dra sig hemåt, men vi va vakna ändå..
sen vid 5 kunde jag verkligen inte hålla ögonen öppna mer så då gick vi och la oss.
fortsättning söndag;
vaknade dock vid 9 av att de va så just i jaimes rum, så jag och alme kunde inte sova.
så efter ett tag gick hon och la sig i soffan, och jag gick upp efter det, fifan va jag va trött då.
aja, efter ett tag vaknade väll jaime också, och vi slog på någon rulle som va kass som fan...
efter den kom marc, och vi umgicks lite, och jag och alme tog en promenix också innan kvällen.
vid 8 tiden, så åkte vi alla 4, plus jocke och lämnade av alme i västerås, och sen gled vi vidare.
dom ville stanna på max, och där träffar jag hanna, och hennes mami som kom o va glad somfan.
lite trevligt va de, sen så drog vi väll hemåt till fagersta, blev film hos jaime och förbi dani innan de. 
kom hem halv 3 inatt, och hade sjukt svårt o andas, jävla förkyldning säger jag bara..så somnade 6..



inte allt i detalj, men lite om helgen iaf, så förstår varför jag är sjuk och trött..
Pusss / e

Kommentarer
Postat av: mexx

hahah också slockna ni ett tag väll ;)

2009-03-30 @ 14:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0