västerås

shuuue!
kan ju vart så att jag gick upp klockan halv 9 i morse fast jag var ledig, haha.
men vad gör man inte för att träffa sina vänner i västerås, hihi babes <3
efter en dag i deras skola och några timmar på stan, så blir man galet trött.
kom hem till fagersta runt halv 7, och det kan ju vart de skönaste och lägga sig.

och nu sitter man här pigg som fan, men med världens huvudvärk dock..
kan ju bero på att jag och alme har hållt igång hela dagen, harrrrrribbo!
skulle egenligen varit hemma hos olivia och festat nu, men nej så blev de inte!
grattis till henne iaf som fyller år idag, och hoppas på en gaaalen kväll utan mig;D

kikar runt lite och hitta massa gamla klipp jag sparat från youtube,
bland annat denna sköning;


nej, om man ska ta och umgås lite nu då, och sen slå på en rulle, låter bra =)
Pussss

Kommentarer
Postat av: jaime

ja han är grym helt enkelt =)

2009-03-25 @ 00:23:55
Postat av: oliviaa

taaaack gumman! galen kväll blev det nog, saknade dock dig men det tar vi igeen <3

2009-03-25 @ 15:29:54
URL: http://olivianoren.blogg.se/
Postat av: Cattis

Jag saknar dig snygging .

2009-03-25 @ 19:18:10
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0