fagersta idag..

jaaaaa men tröttast är jag!!!
har sovit en hel del, fast vaknat imellan åt också, och blev väckt vid 10.
men har fan inte gjort ett skit sen jag vaknade, bara kollat tv, sen gått ut och in!

snackade iaf med Olivia nyss, och vi kom på att hon kunde hoonka till fagersta.
så blir att vi drar till fagersta runt 19 tiden, så får se vad som händer innan.
väl där så ska vi väll försöka hitta på något med någon/några, bara umgås.
eller så blire bara umgås, snacka skit och glo på någon rulle kanske, visar sig :)

Det är ju så att jag jobbar imorrn, och börjar vid 12, så blir inge festande ikväll.
och imorrn, direkt efter jobbet, så får jag skynda mig hem, för blir utgång men nyktert.

 bilder från min lur igår.. haha! bjusss

aja, hörs sen då! pussss /ewelina

Kommentarer
Postat av: Marielle

Det är så att min bästa vän skulle ha fyllt 18 år idag, men hon finns inte mer... Skulle du tillsammans med många andra vilja hedra henne genom att ge henne ett grattis? Skulle vara evigt tacksam om du ville det! Kram

2009-05-22 @ 21:10:36
URL: http://marielle.missworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0