men failed..

jag som skulle.. tills karnivalen!
hur gick det igår då ewelina? inte så bra va..
hade iaf sjuuuukt roligt, och de va en jävla massa blandade åldrar kan ja säga!
även kempe tittade förbi, vilket var skoj, sen kom mina jobbkompisar, sjukt :D
men idag mår jag ju som jag förtjänar, haha så blir chill, sen plugg idag.

blir å ladda inför nästa helg istället, med en massa bääärs (ingen bakfylla)
och då min bästa vän kommer + "festivalen", som de nu heter.. f.d karnival.

torsdags följde olliiii med till fagersta som sagt.
vi träffa marc en snabbis, sen drog vi upp till jaimes nya lägenhet, nice!
kom lite olika folk, och blev där väääldigt länge... kom hem halv 5, fifan.
 innan vi gick ut, haha mjukisss blev de va ;)

nej, nu ska jag kika på film, hörs sen!
pusss /ewelina

Kommentarer
Postat av: leo

hur fan är d idag =)? hahaha fyllo

2009-05-23 @ 16:48:28
Postat av: Marielle

Tack tusen gånger för din omtanke och dina gratulationer på min ängels födelsedag! Jag uppskattade det något enormt mycket. Kram

2009-05-24 @ 01:32:35
URL: http://marielle.missworld.se
Postat av: maddekåååå

haha, jaha :D

kanske bara funkar i vanligt hår :p

2009-05-24 @ 01:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0