sjuuuuuuuuuk jävla dag!!!!

läs om ni vill, kan vara en massa gnäll bara, men lite otur fan..

började med att jag stressa mig upp helt i onödan..
gick upp halv 7, för att hinna duscha, packa och sen ruscha till bussen..
sen när vi väl började lektionen, så hade vi en kvartslektion, så slutade direkt.
sen mötte jag olivia, det spöregnde och var kasst väder hela morgonen, no shit.
och sen tog jag 11.45 tåget till västerås o träffa m&a + shoppa.
men dom slutade ju inte förns 1½ timme, så gick själv på stan, hungrig och huvudvärk!
när dom kom fram, blev de stressigt med att hitta ännu ett par skor, men tillslut så (y)

och efter allt stressande så kom vi fram till stationen, hade bråttom hem, hämta ut paket..
och såklart är tåget försenad, dock bara en halvtimme stod de.. men neeeej
efter att ha flyttat fram nya tiden c:a 5 gånger, så kom tåget vid kvart i 7, ist för kvart över 5!
de berättade att det var en kvinna i hallstahammar som blivit knivskuren, och puttad på spåret.
efter det så hoppar vi på, är tvugna och ta tåget till kolbäck, bussen till sura, och tåg till fagersta :S
helt galet, gjorde min dag ännu värre och plus att jag hann inte hämta ut mitt paket på ica, f-a-n!
sen så va de andra småsaker som vi inte behöver berätta nu när alla kan läsa, hihihi...

kom hem vid kvart i nio, istället för kvart över 6, heeeelt sjukt.. men pluggar nu iaf, göttt!
sen blir det packa ner allt, och sova fort som fan så jag orkar upp imorgon! :*
/ewelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0