daemn alltså..

shoo! haha, jag är sjukt övertrött, och sliten i hela kroppen.. vafaan gjorde jag igår ?! började med att jag jobbade 10-16, så kom hem strax efter 4.. chillade en bra stund, sen drog jag upp till L, där chankie och grapparna va.. drack lite där sen vid halv 10 tiden drog jag och tobbe vidare till tony, och därifrån till GM fast jag inte skulle ut egentligen..äh inga pengar försvann iaf! fan minnet är inte bra med vad jag gjorde där inne men vet iaf att jag kom hem, mötte pontus robin och lisa som kom hem till mig, chillade och drack lite här tills 5-6? skulle iaf upp och jobba 12 idag, så gick upp vid 11, bakis som ett svin!!! just nu sitter jag och väntar på lisa, vi ska käka pizza, sjukt gott.. sen får vi se vad som händer efter det. ciao så länge bebisar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0