västerås

shoo! ligger här i v-ås med lisa bara just nu, myyyys ;) haha vi har precis sagt hejdå till matilda.h som kikade förbi en sväng, det blev chill, snack och skratt.. innan så va alme här också, och vi drog även till pettersberg och mötte någon snubbe så vi kunde skriva på papper om studentkryssning, wäääy.. fanns 4 platser iaf så jag matilda.k issa och emma åker :D tråkigt dock att vi inte fick reda på det tidigt så hela klassen kunde åka med...  söndagen spenderades iaf med pontus, lisa och robin en snabbis också. sen träffade vi lite av mina homies på kvällen och senare upp till någon av hennes kompisar, kom hem runt 1 iaf. blir lunch och fika med matilda.h imorrn, sen träffa alme igen förmodligen. nej nu kommer snart lisa bli galen om jag fortsätter skriva eftersom hon ska upp till skolan imorgon! pusss och godnatt!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

när är studentkryssning :O?

2009-11-24 @ 21:13:50
Postat av: Anonym

galeeeen:O whaaat va tror du om mig ;) hahah! Pööööss ,, (bästa bloggen)

2009-11-24 @ 21:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0