1 månad efter helgen (y)

tjeenaaa! idag blev det en lång dag, men kort dag på h&m, eftersom jag började 1.
gick upp halv 8, för jag hade tid hos kiropraktorn, försov mig såklart men hann iaf dit.
efter jag vart där så stack jag till solstudion för att byta kläder och sminka mig lite, haha..
direkt efter det så stanna jag och snacka lite med anna, sen kom margin och vi gick till skolan.
träffade lite folk, och även mina kära vänner jennifer&emelie som inte hade lektioner, så.
följde med olivia och de andra och käkade, sen drog jag anna och sara och tog en kopp kaffe.
just nu sitter jag här hemma, har nyss käkat nudlar, och funderar på att lägga mig och kika tv!

imorgon är det fredag, och det blir ännu en nykter helg, en månad nyktert avklarat efter helgen (y)
förmodligen så kommer alme på lördag, och imorgon blir det antingen chill i avesta, eller fagersta..

skriver så fort jag har möjlighet. pusss så länge ♥/ewelina

tröja -h&m
jeans -cubus
skor - uggs från fjol
jacka -från fjol

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0