äntligen fredag!

imorgon är det fredag, dvs helg och massa roligt och ärligt så känns de mer än skönt!
har varit så sjukt trött denna vecka, försov mig t.om. idag, första gången sen praktiken börja..
kom drygt en timme försent, så det var väll inget, men jag gick som ett spöke inne på h&m, haha.
fick sluta runt halv 6 idag, weho lite tidigare än vanligt iaf.. sen åkte jag hem till skogsbo.
blev ut och träffa e en snabbis, sen hem och käka och nu sitter jag och a här hos mig och chillar.
var egentligen tänkt att jag skulle färga håret idag igen, men har ingen ork alls.. så imorgon(y)
blev lite småköp från h&m idag också, köpte mig en cardigan, nagellack, eyeliner och 1 linne.

och förresten, jag var ju nykter hela förra helgen, ska försöka lyckas med det denna helg också :D
blir iaf att stanna kvar i avesta imorgon förmodligen, försöka hinna träffa f, va år&dar sen :*
sen drar jag till fagersta på lördag, har fullt upp och sen blir det jobba hela söndagen, skönt.

hörs väll förmodligen någon dag i helgen, annars får ni ha en uuuunderbar helg! ciao♥/ewelina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0