avesta hela veckan

tjena alla kära läsare!
har nyss tryckt i mig en tallrik med makaroner&köttfärs, mmhm gött som fan.
kom hem för ett tag sen från praktiken, och fick även med mig lite nytt idag igen, accos.
har inte så mkt att bjuda på idag, eftersom jag varken haft tillgång till kamera eller usbsladd.
men i vilket fall så har jag iaf haft en bra dag på jobbet, inte lika mkt slit som igår direkt...
nu ska jag ut och möta k, sen så blir det tv resten av kvällen, och verkligen inte sitta här.
imorgon ska jag upp ännu tidigare, för ska till en kiropraktor(?) redan vid 8 tiden i bjurfors.

ciao♥ /ewelina

bjuder på en låt idag istället för en bild. ny låt med promoe, vilken kung!


Kommentarer
Postat av: Marju

hej sötnos :)

har det galet bra här faktiskt, trivs som fisken haha! sen bor jag i Linneas gamla lägenhet just nu :)

hur går det själv på praktiken då? :)

puss!

2009-10-22 @ 10:41:18
URL: http://marjuanneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0