godmorgon!

vaknade igeeeeen för ett tag sen, somnade runt 4 tiden, vakna halv 9 och somna 11 igen. och sen vaknade jag igen vid 12.40, har vi precis piggnat till ordentligt, och snart kommer marc och hämtar oss, så ep kommer hem! efter vi skjutsat hem henne och c, så blir det tillbaka till fagersta, tare lugnt och träffa jaime sen får vi se vad som händer resten av kvällen. Ska iaf försöka somna i hyfsad tid eftersom jag ska upp tidigt imorgon för jag drar till västerås och träffar bl.a alme, och sen ska jag försöka hitta ett par skor, det är ett måste! Efter det så blir det till avesta, springa in på "jobbet" och köpa lite småsaker där eftersom det är extra mycket rabatt där imorgon, fanfint!
Nej, nu ska jag in och duscha lite snabbt, kan skriva något inlägg lite senare. ciao ♥

Kommentarer
Postat av: Frida

Jaha? Du kan inte komma och hälsa på oss imorgon när du är i västerås? ;)

2009-10-25 @ 15:05:29
URL: http://friidalundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0