hunnit med en hel del...

"slutet av förra inlägget va ganska mkt ironiskt ;D"
Sho! kom precis innanför dörren och dagen har gått sjujävla fort idag alltså.
Började med att jag gick upp vid halv 11, åkte till bjurfors för att besöka kiropraktorn, vilket gick hyfsat bra. Ska dit igen nästa vecka jätte tidigt på morgonen. direkt efter så tog jag mig en promenad därifrån till avesta, stan och mötte pechy, hann in på banken och hämta ut cash eftersom mitt bankomatkort inte fungerar riktigt som det ska. Därefter så satte vi oss på corner och käkade, blev ris med kyckling och emelie kom och joina oss också! Efter det blev det besök på um, snabbt gick det och fick en ny tid nästa vecka tror jag det var. Sedan blev det en shoppingrunda, och en kaffe efter det med margin och ramo, trevligt. Nu sitter jag och väntar på att ep ska komma så vi kan hitta på något roligt. Och imorgon åker jag till fagersta igen.
ciao så länge ♥/ewelina

Kommentarer
Postat av: mickis

vilken fin bild =)

2009-10-27 @ 23:20:40
URL: http://mickisdiary.blogg.se/
Postat av: sophie

fin bild främling :)

2009-11-19 @ 19:27:53
URL: http://phiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0