klockan är inställd nu..

tjena, kom hem för ett tag sen och emelie ligger i sängen och sover med kläderna på. Haha, dagen blev ganska lyckad ändå fast vi inte gjorde så värst mycket, och var nyktra, så wäääy nu har jag klarat en månad och fan vad jag längtar tills nästa helg, och även torsdag då jag ska träffa michaela och dricka lite vin, mmh! ikväll blev iaf en sväng upp till Jaime först, sen kollade vi film med han, b & f, drog vidare efter några timmar. Träffade madde en snabbis när vi fick skjuts till grillhouse, satt där och snacka skit med elturkarna och skratta säkert tills klockan var tre eller något, sen blev det hemåt för våran del.
Nu så funderar jag starkt på att sova, men är dock inge trött sen har man ju ställt tillbaka klockan en timme, så känns som klockan är lite!? haha. Ska upp i hyfsat tid imorgon så hörs väll mer då.
ciao så länge & god natt!♥/ewelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0