kort dag på praktiken

tjenare!
har precis lagat lite käk till mig, linus och roppin och nu blir det snart idol ;)
idag så fick jag iaf 4 timmars sömn, gick upp 9, drog till läkarn och sen mot brinell.
väl där så träffade jag lite blandat folk, gamla kompisar och även mina nuvarande (y)
senare så drog jag och p till min buss, sen åkte jag till avesta runt halv 2 tiden ..
väl framme så drog jag direkt till h&m, för att iaf ha 4 timmars praktik, skönt faktiskt.
annars brukar jag börja kvart i 10 och sluta 6, och är helt slut då när jag kommer hem..

nu skulle jag egentligen lagt upp en "dagens outfit" men eftersom ja saknar kabel så sket de sig!
får bli någon annan gång, om jag nu kommer orka de tramset varje dag, tvek på de alltså ;D

ska iaf som sagt kika idol nu, sen blir det ut och va med k, sen drar jag hemåt och försöker sova.
hörs imorgon mina kära läsare! ciao ♥/ewelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0