lyssna jääävligt noga nu

nej jag bara skoja med er! tänkte bara säga tjena och hoppas ni mår bra!
dagen har inte varit någon höjdare, utan är genomsjuk, och har slitit hela dagen.
ska bli skönt att lägga sig i sängen och glo på dh som börjar snart, sen sova direkt efter.
tänkte säga att jag ska börja lägga upp en bild på det jag har på mig i slutet av varje inlägg.
ska försöka komma ihåg det, kan vara lite inspiration för vissa, och för vissa inte..
 
 dagens inköp + 2 klänningar.

ciao ♥/ewelina
 
tröja -h&m
strumpbyxor -h&m
skor -förraårets


Kommentarer
Postat av: amanda persson

skit läckra skor och stickad tröja :D hoppas du får en bra dag imorgon :)

2009-10-20 @ 23:30:28
URL: http://amndpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0