mörkhårig snart jao

godkväll! wohoooo, min statistik här har höjts med iaf 60 läsare/dag (a)
jag skriver inte så mycket intressant, så hade tänkt börja lägga upp mer bilder.
dvs på vad jag köper om dagarna, eftersom det oftast blir något varje dag tyvärr...
och kanske så blir det dagens outfit om jag orkar och har tid på morgonen, visar sig.

idag så var det roligare än vanligt på praktiken, övreplan&roliga människor att jobba med!
har väll alltid varit kul och så, mkt slit men trivs mer när man har trevliga folk runt mig :)
iaf så kommer det ju nya kläder på tisdagar och torsdagar, så handla lite idag iaf...

blev;
ett par viskos byxor (svarta)
sen 1 linne med spets, ceriserosa ;)
och sen 2 strumpbyxor (grå&svart)
sen hårfärg + hårspray.

lite av det med på bild.


nu ska jag färga mitt eget hår, hur fan ska de gå!?! aja, lycka till till mig själv. ciao ♥


Kommentarer
Postat av: Frida

Ska hem i helgen.. Har du tid att träffas? :) <3

2009-10-06 @ 21:04:33
URL: http://friidalundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0