sen uppdatering..

tjeena! har inte kunnat logga in på blogg.se förns idag, vet inte varför ?
men af, så har min helg varit mer än lyckad tycker jag, även nykter åter igen (y)
i fredags så blev det först chill hos frida med hon och cribbe, orkar inte detaljera allt.
sen på lördagen så åkte jag till fagersta runt 1, somnade om igen tills 3-4 sen gick jag upp.
mötte d och v först vid servus, snackade ett tag sen drog jag hem och satt på mig mjukis..
senare vid 7-8 så mötte jag maddekå och vi drog hem till mig, sen bytte jag om osv.
efter det så drog vi till simon där andra var och festa eller ja, drack iaf, chillferre till en början.
men själv så va jag nykter, och även madde som vart det flera månader nu, duktigt va !?
söndagen va den segaste dagen i världshistorien tror jag, började vid halv 12 på jobbet..
och sen blev det nå missförstånd med en som skulle jobba, så fick jobba själv till 2 ..
dagen gick sjukt segt iaf, men kom hem i hyfsad tid mot va jag brukar, riktigt sköööönt..
lite senare drog jag ut och mötte p, sen träffa vi på m och andra vid självaste ringvägen ;)
kom hem igen vid 11 tiden, och satt mig vid datorn och slocknade iaf i hyfsad tid, c:a 2.

idag så har jag haft praktik, lång och seg dag, men lika roligt som alltid uppe med tokarna!
sen så gick jag och mötte j, sen åkte jag hem till skogsbo, käka och upptäckte en överraskning.
min papi har vart i USA o kom hem med parfym och lite kläder till mig, ibland är han allt bra:*
nu sitter jag och ska fortsätta kolla på film, pallar inte med hollywoodfruar som alla följer,usch!


och parfymen kom inte med visst, haha va iaf någon rosa söting :D

ska försöka skriva imorgon så det slipper bli så långa inlägg när jag sällan uppdaterar. ciao♥

/sliten ewelina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0