snart så

sho allihopa! har klarat att vara nykter 5 veckor snart, så jääävla duktigt va. fast ändå inte? för har inge sug ändå och då är det ju mycket enklare.. och jag förstår verkligen inte vart det har försvunnit? bra i vilket fall tycker jag!
idag gick jag upp relativt tidigt, klockan var väll halv 11. sen blev det chilla ett tag, duscha och skynda sig upp till jennifer, där dani, jaime, angeliqa, kim & mariel va. Vi städade ur hennes lägenhet, sjukt mycket var det, men det va kul och umgås med dom, lyssna på musik och så, sen drack dom lite och jag tog dock 2 vinglas, men vad gör det? fortf nykter.. blev en sväng med branko sen när han kom, kollade läget sen drog vi till dickens, helt dött där så vi åkte till jaime och sen blev det hemåt. Nu ska jag ut och möta en kompis, ta en cigg och sen sova. Natti ♥

lite bilder;





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0