19/9

tjeennnaarääää!
fyfaaaan vilken sliten dag det varit/kommer vara alltså !
igår blev de dricka lite ändå, vilket inte var tänkt, men vafan pechy var intown.
först drog vi till lastella och mötte jaime och octavio, fyfaaan va längesen :-D
aja, gled iaf mot fagge, dom "lirade" rugby, och vi kika på och drack lite vin.
sen mot jaime, där jag blev skit trött och ville bara hem, så skulle hem men nejdå.
drog till j som hade husfest, även öppet hus, allaaa fick komma, fan va spårat.
var MINST 200 pers där alltså, överdriver inte.. utanför, inne och på balkongen.
vilket fall så var de sjukt kul att träffa gamla kompisar, blandat jävla folk också.
men tyvärr så förstod man ju att de skulle spåra, vilket de gjorde ganska myyycket.
vi gled därifrån ganska tidigt, 1 kanske? då drog ja och några hem till mig o efterkröka.
blev väll att man slockna runt 4 kanske, och sen vaknade jag vid 8 klarpigg, haha...
väckte iaf de andra, sen så somnade jag om igen vid 9, och sov till 11 typ, illlaaaaa!

efter det så drog vi och käka pirra vid lastella, snacka med några och sen så ut o gick.
kom hem till mig vid 2 tiden igen, och chillade med pechy bara, sen ut o mötte m.
vi skjutsade pechy till avesta, sen aa där och sen hemåt mot fagersta igen, wääy!
nu sitter jag här och är sjukt sliten, men ändå ganska sugen på en bärs elr 2 ;D
ska snart ut och möta några bara, sen blire nog upp till j och kolla film med de andra.

see youuuuu. ciao /ewelina



Kommentarer
Postat av: kungen

snacka om :D

2009-09-20 @ 01:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0