20/9, woah..

oj, vilken jävla jobbig dag! ska inte klaga nu, men värsta jobbdagen på länge..
var till och med nykter igår, sov bra, men aldrig varit så stressigt som idag..
kom alldeles nyss hem, fick skjuts av min käre jobbarkompis johanna, fint!
nu ska jag in och duscha av mig snabbt, sen blir de mjukis, kanske ut snabbt.

ikväll ska jag somna i tid, så jag orkar upp till praktiken imorgon. måste upp 7..
undra va man ska ha på sig imorrn då, jag som är van att ha mjukis jag :)
skulle väll sitta fint om jag gick klädd så till h&m, wooaaah :-D


btw, kryssning på mellandagarna med flera om de går som det ska med allt.
säg till om du vill honka, är min present från en av mina bästa. pusspådet!
ciao♥ /ewelina

Kommentarer
Postat av: Angeliqa

Hoppas det blir kryssning! kul att träffa dig igår! :)

2009-09-20 @ 19:51:31
Postat av: antonio

det blir det vännen :)

2009-09-20 @ 23:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0