22 sept

gokväll då mina läsare!
har inte gjort så mycket igår och idag (tisdag).. bara praktik/slitit, sen chillaaat.
igår drog jag hem direkt efter praktiken, käkade, umgicks med n och sen somna jag.
idag så vaknade jag rätt sent, så hann knappt fixa mig, sen kom ja hem strax över 6 då.
drog i mig en macka, och fastna framför tv;n. sen kikade vi idol och nu är jag trött som fan!
klockan är strax elva, och jag ska försöka sova. fiiiiiiiiiiint va? hoppas jag lyckas!

förresten, så har jag börjat blivit sjuk igen, hosta och ont i halsen som vanligt ;(
hoppas jag blir frisk till helgen, ser fram emot den nå sjukt mkt hur jag än ska gö ;-D!
ciao bebisaaaar!♥


Kommentarer
Postat av: kungen

kom till fagersta då =D<3

2009-09-23 @ 10:44:09
Postat av: pontus

kom till fagersta då ;)<3

2009-09-23 @ 10:55:30
Postat av: Linda

Tackar :)

2009-09-23 @ 11:41:20
URL: http://lindakeller.blogg.se/
Postat av: jag själv

haha va dryga ni är :) kommer på lördag ;-D

PUSSSSSSSSSS

2009-09-23 @ 19:58:12
URL: http://wakeeupaandlive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0