chillnani hos mig

hallåååå!
idag så blev de prommmeeenad för mig och r, sen igen..och mötte i och p sen.
drog hem till mig runt 5 tiden kanske? kommer inte ihåg, va så jävla trött då..
sen så chillade vi ett tag, härja, sen chill igen.. hände mkt men ändå inte, kul iaf ;D
blev väll en vända till servus också som vanligt och handla energidryck, behövdes!
min hals är hyfsat mycket bättre, har tagit massa promenader och luft så jag blir kry.
har dock fått hosta nu, vilket gör att jag inte sover bra alls. äh, börjar bli bättre iaf (y)
nu ska jag sova, för jag ska vända dygnet så jag orkar ha praktik när jag är frisk sen.

puss & godnatt ♥/ewelina



Kommentarer
Postat av: Susanne

sv: hahaha, VAA ÄR DET SANT? ironi.

länge sen man såg dig då din jävel.

2009-09-30 @ 23:06:51
URL: http://susannbaltaci.blogg.se/
Postat av: Susanne

JASSÅ DU! krya bryden, okej men är du i skolan imorgon då?;) ;*

2009-09-30 @ 23:15:27
URL: http://susannbaltaci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0