dagen va..

niiiiiiiice...
vaknade jätte sent idag, elr ja klockan 11 typ ;s men jag skulle upp tidigt så..
men men, var ju för p inte väckte mig som sagt, och en viss som härja på tele inatt.
drog på mig kläder, sminka mig snabbt och sen drog jag ut med p, gick en ruuunda.
sen hem till mig och lämna lite vi köpt på servus, sen drog vi till brinellskolan, ha-ha.
jaja, träffade några iaf, klockan va rätt så mkt så va ganska tomt .. sen blev de chill.
drog till p med han och i, lämnade saker, ut med världens finaste hundar, lovar alltså
och sen blev det tbx dit, han käka sen drog vi till mig, mötte m, sen hem till mig igen.
de andra drog nyss, och nu funtar jag på att kanske trycka i mig en macka iaf, blir bra det.

ja, jag vet att jag skriver utan kommatecken, mycket punkter och allmänt fktup :-D
men jag orkar inte ändra, blir så nu när jag är stressad varje gång jag skriver.. hah..
förresten så är min dator ganska konstig, som de flesta vet, ser knappt vad jag skriver.



"jag sitter gärna livstid för dom jag älskar .jag lovar och svär"
blod e blod - medina ♥

nej, hörs mer imorgon säkert. sov gott och ta hand om er . ciaaaaaaao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0