helgen

tjanaaaaaaaa!
sitter hos mig i fagersta just nu med mj och olivia. blev lite mkt igår, inte bra o va sjuk.
gick upp halv 8 i morse, men slocknade om någon timme sen och somnade väll runt 3-4..
började med att vi drog mötte p, r och i vid ringvägen sen drog vi till mig och drack lite..
senare mot kvällen så drog vi hem till dani och fortsatte lite med j, v och han såklart..
men några tröttnade på att vänta, så jag och några drog hem till mig och chillfesta lite
sen kom de fler folk från d, så vi satt och chillade här och drack lite, och lyssna på musik.
hände inte så mycket mer faktiskt, för sen så slocknade jag, och vaknade som sagt halv 8.

i fredags så drog jag och ange till blge, sen efter det blev det hem till ange och festa.
fast själv så var man nykter tsm med olivia, de va väldigt skönt, segt i början men..
sen hade vi sjukt jävla kul alltså, haha man kan ju ha kul nykter med fulla folk också (y)
har inte så mkt att säga om kvällen mer än viiiiiiilken crazy night alltså, mkt som hände!

kommer lite bilder nu fredags;


lördags;



blev inte så mkt bilder någon av dagarna, men bjuder på dessa 4 ..
och nu ska ja duscha och vi ska iväg och käka sen med jennifer o de andra. ciao ♥


Kommentarer
Postat av: D E L L A

hihi ^^

Görs då?

2009-09-27 @ 14:40:13
URL: http://dellas.blogg.se/
Postat av: D E L L A

sv; hahah trevligt :)

Åh, ja tack, har du lärt dig mycket om den? xD

2009-09-28 @ 00:05:53
URL: http://dellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0