inte igeeeeeen !!! :(

tjenaaa.. att jag ens orkar skriva är ett under, jag är helt död för min feber.
har lyckats blivit sjuk igen, som alltid va? faaaan alltså, halsfluss förmodligen ...
ska till lassarettet så fort som möjligt och försöka få tid och kolla vad det är för ngt.

får se om helgen blir som den vart planerad... jag som är ledig och skulle ha kul ;(
aja, nu får vi se om jag ligger hemma, eller drar ut och festar nykter iaf, visar sig.

nu orkar jag inte skriva, så hörs mer när jag piggnat till. ciao ♥/ewelina


Kommentarer
Postat av: maddekåå

haha, du & jag ewe...

tror inte vi har något immunförsvar.. alltid sjuka fan :s

2009-09-24 @ 19:56:58
URL: http://mmaddies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0