back in the days

aaloohaaa! blev en till uppesittarnatt inatt som sagt. satt och pluggade med R till 6 drygt.
sen spela vi ps och runt 7 hoppa jag in i duschen sen började jag fixa mig lite...
kom till skolan runt 10, heeeeeeelt död... mådde kefft och gör det fortfarande, mitt huvud!!!
nu sitter jag och chillar i skolan och kikar på gamla bilder. snart dags för samhäll!

+ grymt sugen på och gadda mig igen, har väll sisådär några stycken jag vill göra liksom.
men gäller att man har cash till de också, för att kunna uppnå alla de man önskar, haha.
nästa blir iaf stjärnor.. ja, vanligt. men kommer nog bli nice eftersom ja är en stjärna ;)


bild från 1;an ... helt galet vad man saknar de gamla tiderna!

kilar nu, så hörs vi nog senare ikväll. ciao bebiiisar!


Kommentarer
Postat av: PROFETEN!!!

åhåååå

2010-04-22 @ 22:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0