update haha ...

shuuu! ni ser, de lönar sig att slänga in ett inlägg ibland för att få tillbaka bloggandet.
igår blev en lång dag... blev väckt 6 fast jag började halv 11, så gick upp då ändå.
skolan, sen gick jag på stan med 1000 kg packning och sen gled jag över till fagersta.
vettefan va jag gjorde tills 8 men gled upp och träffa A och c:o ... sen hemåt vid 11.
efter det så kom lisa och vi chilla liiiite oså, och sen följde jag med elvahar till v-ås runt 2.
kom hem till dom vid 3 igen och satt och lira UFC och kolla på film tills 7 då jag kom hem.


de veckorna när jag inte skrivit så har jag haft min bästa alme här i över en månad...
vad har vi gjort? de är en hel del haha... men mest umgåtts med blandade folk och festat-
både i avesta och fagersta... sen även västerås och stockholm några dagar, de va nice!
även hunnit med en kryssning som va på påsklovet och pluggat som en idiot har jag.

nu ska jag in och duscha och se vad som händer denna nyktra lördag.... ciao♥


tuuung låt som är några månader gammal men funkar än!

Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Hoppas du sover gott! & Önskar du får en fin tisdag sötnos (:

2010-04-20 @ 01:21:50
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0