urf 2010

bara för att testa mitt eget minne... ska försöka komma ihåg va jag gjort sen en vecka tillbaka. hela förra helgen så var min baby alme här iaf, vi softade, va ut på krogen och drack några goa... sen i måndags så följde jag med henne till v-ås, umgicks med folk där och sånt & bara chilla järnet liksom. tisdags så vakna jag i hyfsad tid och drog ut med lisa, sen vidare upp till chinatown till mina kära tahiris.. umgicks lite, och de grillade sen kom det drygt 12 pers dit för att käka de min vän dia hade lagat, mmhm as gott! drog hem till mig och fixa lite, sen vidare till adam där folk festade, men vi valde den lugna vägen... efter det så drog vi hem till elvis igen där han och linus va, kom lite fler folk under kvällen, sen drog vi hemåt på natten någon gång. vaknade sent på onsdagen och drog till avesta för att häma lite kläder på kvällen, sen tillbaka igen & träffade lite folk och drog hem i hyfsad tid. torsdagen har ja inge minne alls av, men gjorde väll inte nå vettigt i guess.. men på fredag morgon drog vi till uppsala... mötte upp emelie hoffe och nikke och åkte hem till emelie&hoffe i deras nya place. knäppte några och drog till uppsala reggae festival, va as nice väder och underbart med den ljuvliga musiken... blev tjockt trötta redan vid 1-2 så drog hem, men slockna inte förens 5 tiden. sen vakna vi runt 12 dagen efter och fortsatte festandet och drog ner till urf för att njuta av den andra dagen. dock var vädret inte på topp men de sket man väll i ... stod i spöregn och dansa, precis som alla andra gjorde till de grymt bra artisterna som spelade på lördagen. det som hände efter det, har vi inge minne av.. eller nämner vi inte här. kom iaf hem till dem runt 6 på morgonen och vaknade 3 dagen efter... haha resten av söndagen dega vi bara och gick ut och gick lite, handla osv... & idag åkte jag hem runt 7 tiden, va på stan och shoppade lite med emelie innan. sen har jag bara softat med lisa, träffat några osv.

ska försöka få ork att skriva.. mitt minne har varit kefft på slutet bara.
take care ... pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0