alla <3 dag va?

shuuu! tänkte bara säga att jag haft en sjukt underbar helg, bara mys och så.
igår (lördag) kom alme till fagersta, och vi hämtade upp henne vid tåget runt 5 tiden.
gled hem till mig & käkade sen hyrde filmer osv sen mötte vi upp maddekå som honka!
kollade på drag me to hell, den var sjukt dålig, kanske lite läskig men inte mkt alls fan.
sen drog madde hem och vi chilla ett tag tills elvahar kom och hämta oss runt 11 tiden.
drog förbi dani & jennifer en snabbis, sen upp till jaime där han, margarita och octavio va.
efter det så drog vi till E ,snacka och kollade på film tills 3 då diá körde hem oss.
men inte fan va vi trötta då heller?! så vi kollade på tv, härja ett tag innan vi slockna runt 5.

vaknade vid 1 idag, chillade tills 4 då vi träffa marc snabbt, sen gled vi upp till lastella..
och hem till mig och härja med massa fula kort på oss, hahah fan alltid jag och alme alltså.
kommer väll upp några så småningom, är en hel del så pallar inte lägga upp allaaaa...



... alla♥dag med bästavän, går det att bli bättre?! nejruuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0