nu får ni slänga in något kanske..

tjeeeeenare! en lördagkväll och jag är hemma? wooho, ganska ovanligt va.
har fixat med mitt rum hela dagen så är helt slut, plockat ut sakerna och städat..
har varit hemma hela veckan från skolan pg.a att jag inte mått så bra om man säger så.
alme va här onsdag-torsdag och vi snacka massa skit, hann även färga hennes hår 3 ggr.
dock blev det inte så lyckat eftersom det knappt blev någon förändring alls, jävla svartis!
sen har jag pluggat, umgåtts med emelie och även fotat henne ute, blev några bilder.
och igår (fredags) blev de filmkväll hemma hos ep, med vindruvor.. sen lira vi fifa-10 :D!
innan de så shoppade jag litegrann, fick hjälo av mina kära på H&M, bästa♥
blev foundation, puder, oversizetröja, 2 kjolar och linnen... inge shopping på ett bra tag.
känns som jag handlar för ofta + jag har tusentals plagg i garderoben, men man tröttnar ju?
äh, behöver ändå inte köpa nytt, för hade ju TÄNKT att försöka gå ner lite innan sommarn?
får se hur det går med den saken, man säger ju samma varendaste jävla år...

tänkte lägga ut några fräääääscha låtar från de nya året, helt okey fan..
palla fixa länkar, så ni får helt enkelt lyssna själva om ni vill.

topp 20
jan-feb 2010
Bob Sinclar Feat. Shaggy & Sahara - I Wanna (CDQ)
Elephant man & Beenie man - MAMA (by Mr.Rek)
Pitbull ft lil jon - Work it out
Vybz Kartel Ft Sheba - Mi Nah
Jay sean Kevin rudolf lil wayne birdman - I made it
Lil Jon ft R. Kelly & Mario - Miss Chocolate
Angel & Khriz Feat. Flo-Rida - Subelo

Anthony B - Squeeze Off
T-Pain Feat. Young Jeezy - Reverse Cowgirl
Nicole Scherzinger Feat. Akon - By My Side
Ludacris Feat. Ciara & Pitbull - How Low (Remix)
Demarco - Rude Boy Town
Akon Feat. Keri Hilson - Oh Africa
DMX - Dog is Good
Iyaz - Solo (Prod. By J.R. Rotem)
DMX - Silver shadow
Vybz Kartel - Thank yuh jah
Lil Jon Feat. Elephant Man,The Game & Ice Cube - K.I.L.L.A. (Final)
Akon ft Matisyahu - One day
Flo-Rida Feat. Tanu, Billy Blue & Brisco - We Came Up

om ni vill ha fler, säg till .. nu ska jag sleeeeepa 01.23.. ciao

Kommentarer
Postat av: amanda

sv: det är örhängen ;) eller ja bara ett på bilden då.

2010-02-07 @ 10:27:27
URL: http://aaamandab.blogg.se/
Postat av: IDA BACKSTRÖM

tack! det gick suprbra(=

2010-02-07 @ 14:29:03
URL: http://idacarolinabackstrom.blogg.se/
Postat av: matilda

fet musik faktiskt :) me like

Postat av: emelie

du kan få skänka lite kläder till min garderob om du vill :D

2010-02-07 @ 19:32:35
Postat av: ewe (jag)

svar till emelie: jag ska rensa min garderob i fagersta OCH i avesta.. så kommer nog bli en hel del, de som jag inte använt kommer förmodligen läggas ut på tradera eller nå skit ;D om inte häääär... så håll utkuk va!



svarar de andra som har bloggar på deras.

2010-02-07 @ 19:36:07
URL: http://wakeeupaandlive.blogg.se/
Postat av: YAAMI

bra musiksmak! :)

2010-02-22 @ 14:42:40
URL: http://zemeer.blogg.se/
Postat av: Roy

Najs musiksmak;)

2010-02-24 @ 00:19:51
URL: http://lifeofroysan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0